Obsluha reklamačního a servisního oddělení

Reklamační a servisní technik

Hledáme kolegu na vyřizování reklamačních a servisních zakázek.

Náplň práce: 
- zodpovědnost za vyřizování a průběh reklamačního procesu
- příjem a výdej reklamovaného zboží a servisních zakázek
- kontrola stavu reklamací a zpracování odpovídající dokumentace
- poradenství zákazníkům, nabídka alternativních řešení
- řešení servisních zakázek a jejich průběhu
- opravy počítačů, notebooků, mobilních telefonů a dalších zařízení
- řešení nestandardních situací
- jednání s dodavateli
- pracovní doba: po-pá 08:00 - 17.00, so 09:00 – 12:00

Požadujeme:
- minimálně úplné SŠ vzdělání
- znalost IT odvětví a elektroniky
- dobré komunikativní dovednosti (profesionální komunikace se zákazníky/dodavateli)
- asertivní chování, iniciativu, loajalitu
- příjemné vystupování, samostatnost, smysl pro zodpovědnost, pečlivost
- vysoké pracovní nasazení

Nabízíme:
- zázemí stabilní firmy s více jak třináctiletou tradicí
- dobré platové ohodnocení
- možnost dalšího vzdělávání
- firemní benefity
- práce v přátelském kolektivu

Nástup: ihned

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na kariera@bscom.cz 


zpět

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše